sobota, 28 września 2013

Yes, Sir ...




Na wstępie chciałabym przeprosić za jakość zdjęć, ale bardzo chciałam pokazać Wam dzisiejszą stylizację a pod ręką był tylko telefon :( Ale wracając do meritum, ostatnio coraz bardziej popularne robią się spódnice midi. Ja osobiście popieram ten trend, bo według mnie ta długość jest idealna dla kobiet w każdym wieku. Oczywiście niskie kobietki (takie jak ja) muszą pamiętać o butach na obcasie bo niestety midi może optycznie skrócić. 
Jesień nadeszła i ciężko o ładną pogodę i wysokie temperatury dlatego do łask powracają grube swetry, płaszcze itd. Ja postawiłam na wełniany żakiet w stylu militarnym, kupiony dawno temu w Reserved i midi spódnice w neutralnym kolorze. Do tego czarne botki i torebka z cekinów idealnie nadały charakteru tej stylizacji. 
Miłego popołudnia :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz